покликання на відеозустріч: https://meet.google.com/vkv-onem-osb
І. Інтегрована тема:"Зміни"
Урок 1. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. У комп’ютерному класі. Поняття про інформацію.
Урок 2. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова).
Урок 3. Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів заодною спільною ознакою.
Урок 4. Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків.
Урок 5. Просте впорядкування даних.
IІ. Інтегрована тема «Факти і здогадки»
Урок 6. Формулювання запитань (типу «та/ні», відкриті,
уточнювальні) до розповідей, текстів, завдань. Формулювання запитів для
пристроїв і людей. Як запит сформулювати одним словом/словосполученням.
Головні/ключові слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та
мережах.
Урок 7. Використання і пояснення готових схем, таблиць,
понятійних карт для організації зібраної інформації. Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-,
текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, фіксування на носіях
(папір, флешка тощо).
Урок 11.Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації.
Урок 15. Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступому середовищі. Створення найпростіших моделей.
Урок 18. Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків. Наслідки
порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі,
готових програмах, іграх.
Урок 20. Спостереження за розвитком подій, експериментів, досягнення результату. Висновок про досягнення/недосягнення результату. Комунікація для пошуку необхідних ресурсів.
Урок 20. Спостереження за розвитком подій, експериментів, досягнення результату. Висновок про досягнення/недосягнення результату. Комунікація для пошуку необхідних ресурсів.
Урок 23. Завдання прості і складні. Конструювання. Правила і необхідність їхнього дотримання. Виявлення проблем і джерела допомоги. Спілкування, пошук інформації через відео- або звуковий (голосовий) режим або передавання простого тексту, зображення тощо.
Урок 25. Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.
Урок 26.Збереження інформаційних продуктів на пристроях. (02.04.2023)
Урок 26.Збереження інформаційних продуктів на пристроях. (02.04.2023)
VІІІ. Тема місяця: «Рухі час»
Урок 28.Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми.
Інтерактивна вправа 28
Інтерактивна вправа 28.1
Інтерактивна вправа 28.2
VІІ. Тема місяця: «Ідеї-винаходи-відкриття»
(10.04.2023)
Урок 27.Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами.
Інтерактивна вправа 27
Інтерактивна вправа 27.1
Інтерактивна вправа 27.2
Урок 27.Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами.
Інтерактивна вправа 27
Інтерактивна вправа 27.1
Інтерактивна вправа 27.2
(27.04.2023)
Урок 25.Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання.
Інтерактивна вправа 25
Інтерактивна вправа 25.1
(13.03.2023)
Урок 24.Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.Інтерактивна вправа 25
Інтерактивна вправа 25.1
(13.03.2023)
Інтерактивна вправа 24
Інтерактивна вправа 24.1
IX. Тема місяця: «Все пов’язано з усім»
Урок 32.Електронні тексти. Створення простих електронних текстів методом набору і голосовим. (10.05)
Урок 33.Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі (17.05.)
Урок 34.Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат. (24.05.)
Урок 35. Власне дослідження: Чи можуть машини замінити людей. (31.05.)
Урок 33.Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі (17.05.)
Урок 34.Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат. (24.05.)
Урок 35. Власне дослідження: Чи можуть машини замінити людей. (31.05.)
Немає коментарів:
Дописати коментар