покликання на відеозустріч: https://meet.google.com/vkv-onem-osb
IІ. Інтегрована тема «Факти і здогадки»
Урок 25. Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.
Урок 23. Завдання прості і складні. Конструювання. Правила і необхідність їхнього
дотримання. Виявлення проблем і джерела допомоги. Спілкування, пошук інформації
через відео- або звуковий (голосовий) режим або передавання простого тексту,
зображення тощо.
Урок 21. Прогнозування розвитку подій (казки, мультфільми, готові програми,
ігри). Порівняння результатів відповідно до висловлених припущень.
Урок 20. Спостереження за розвитком подій, експериментів, досягнення результату.
Висновок про досягнення/недосягнення результату. Комунікація для пошуку
необхідних ресурсів.
Урок 18. Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків. Наслідки
порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі,
готових програмах, іграх.
Урок 11.Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації.
Інтерактивна вправа 1
Інтерактивна вправа 2
Урок 10. Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Створення найпростіших моделей.
Інтерактивна вправа 1
Інтерактивна вправа 2
VІІІ. Тема місяця: «Рухі час»
Урок 30.Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. (01.05)
Урок 29.Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв. (24.04)
Урок 29.Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв. (24.04)
Урок 28.Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. (17.04)
Урок 31.Можливості цифрових пристроїв, призначення, вмикання / вимикання , перевантаження. Цифрові пристрої як приватна власність іншої особи, колективу, організації.
Інтерактивна вправа 31
Інтерактивна вправа 31.1
Урок 29.Перегляд навчального відео, анімацій, схем, пошук та навігація у безпечних мережах та інтернеті за допомогою цифрових пристроїв.
Інтерактивна вправа 29
Інтерактивна вправа 29.1
Урок 28.Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми.
Інтерактивна вправа 28
Інтерактивна вправа 28.1
Інтерактивна вправа 28.2
VІІ. Тема місяця: «Ідеї-винаходи-відкриття»
(10.04.2023)
Урок 27.Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами.
Інтерактивна вправа 27
Інтерактивна вправа 27.1
Інтерактивна вправа 27.2
Урок 27.Програми та засоби, які полегшують спілкування з людьми з особливими потребами.
Інтерактивна вправа 27
Інтерактивна вправа 27.1
Інтерактивна вправа 27.2
(03.04.2023)
Урок 26.Збереження інформаційних продуктів на пристроях.
Інтерактивна вправа 26
Інтерактивна вправа 26.1
Інтерактивна вправа 26.2
Інтерактивна вправа 26
Інтерактивна вправа 26.1
Інтерактивна вправа 26.2
(27.04.2023)
Урок 25.Завдання прості і складні. Послідовність розв’язування складного завдання. Конструювання.
Інтерактивна вправа 25
Інтерактивна вправа 25.1
(13.03.2023)
Урок 24.Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади доступних носіїв.Інтерактивна вправа 25
Інтерактивна вправа 25.1
(13.03.2023)
Інтерактивна вправа 24
Інтерактивна вправа 24.1
І. Інтегрована тема:"Зміни"
Урок 1. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. У комп’ютерному класі. Поняття про інформацію.
Урок 2. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова).
Урок 3. Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів за одною спільною ознакою.
Урок 4. Подія, послідовність подій. Укладання послідовності кроків.
Урок 5. Просте впорядкування даних.
IX. Тема місяця: «Все пов’язано з усім»
Урок 32.Електронні тексти. Створення простих електронних текстів методом набору і голосовим. (10.05)Урок 33.Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі (17.05.)
Урок 34.Що можуть і не можуть виконати машини і люди. Очікуваний результат. (24.05.)
Урок 35. Власне дослідження: Чи можуть машини замінити людей. (31.05.)
Немає коментарів:
Дописати коментар