Суть та структура проектно-технологічної діяльності
Проект - це прояв творчої активності людської свідомості, "через який у культурі здійснюється діяльнісний перехід від небуття до буття".
Проект (ргоjесtіо) у перекладі з латинської означає - кинутий вперед задум.
Проект є складовою проектування, що розглядається
як створення проекту (прототипу, прообразу) передбачуваного або можливого
об'єкту стану.
Проектування - це вид діяльності, що синтезує в
собі елементи ігрової, пізнавальної, ціннісно-орієнтаційної, перетворюючої,
професійно-трудової, комунікативної, навчальної, теоретичної і практичної діяльності.
Основний зміст проектування полягає в конструюванні
сукупності дій та засобів, що дозволяють розв'язати поставлені завдання та
проблеми, досягти визначених цілей.
Метод проектів це спосіб організації пізнавально-трудової діяльності
учнів з метою розв'язання проблем, пов'язаних з проектуванням, створенням і
виготовленням реального об'єкта (продукту праці).
Метод проектів - це комплексний процес, який формує в учнів загально
навчальні уміння, основи технологічної
грамоти, культуру праці і спрямований на оволодіння ними способами
перетворення матеріалів, енергії, інформації, технологіями їх обробки.
Результат проектно-технологічної діяльності -
створення учнями навчального творчого проекту (продукт чи послуга).
Вибір та обгрунтування теми проекту
Методи проектування
Типи
проектів:
|
||
За змістом
ü інтелектуальні
ü матеріальні
ü екологічні
ü комп’ютерні
|
За видом діяльності:
дослідницькі
o
творчі
o
ігрові (імітаційні)
o
інформаційні
o
практичні
|
За кількістю учасників:
§ індивідуальні
§ парні
§ колективні
§ групові
|
За
галуззю виконання:
-
предметні
-
інтегровані
|
За
тривалістю:
♦
короткотривалі
♦
довготривалі
|
За
складністю виконання:
Ø прості
Ø складні
Ø комплексні
|
Немає коментарів:
Дописати коментар