6 клас НУШ

6 клас НУШ

покликання на відеозустріч: https://meet.google.com/ndq-ufwh-opr
або введіть код зустрічі: ndq-ufwh-opr

Змістова лінія  «Інформаційні процеси та системи» 

                                      Тема. Цифрові пристрої. Цифрові технології

Урок 1. Цифрові пристрої. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів. Санітарно-гігієнічні правила роботи з цифровими пристроями.

Урок 2. Призначення цифрових пристроїв. Класифікація цифрових пристроїв за призначенням. 

Урок 3. Цифрові технології. Використання цифрових інновацій.

Урок 4. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві 

 Змістова лінія "Інформаційні технології"

Тема. Комп'ютерні презентації

Урок 5.  Етапи створення комп’ютерної презентації. Анімація об’єктів на слайді

Урок 6. Анімація слайдів.

Урок 7.  Налаштування показу комп’ютерної презентації

Урок 8. Практична робота № 1 «Налаштування показу комп’ютерної презентації». Підсумковий урок.  

Тема . Текстові документи

Урок 9. Списки в текстовому документі. Формати текстових документів.

Урок 10. Таблиці в текстовому документі.

Урок 11.  Схеми в текстовому документі. 

Урок 12. Практична робота № 2 «Створення текстового документа з графічним зображенням і таблицею».


Тема. Алгоритми та програми


Урок 34. Величини. Команди присовювання.
Урок 36. Алгоритми і програми з вкладеними циклами.
Урок 37.  Алгоритми і програми з вкладеними циклами.
Урок 38. Практична робота. "Проєкти з вкладеними циклами з лічильником та змінними"
Урок 43. Підсумковий урок

Тема 5. Електронні таблиці

Урок 26. Експеримент. Добір даних для перевірки гіпотез. Практична робота № 3 «Проведення дослідження з використанням моделі»

Урок 25. Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі.

Урок 24. Математичні моделі. 

Урок 23. Поняття моделі. Види моделей. Інформаційні моделі


Урок 18. Створення, редагування і форматування векторних зображень 


                                

Немає коментарів:

Дописати коментар