01/10/22

5 клас інформатика

 Урок 8. (06.10)

Тема. Практична робота 1. «Операції над файлами, папками, ярликами»

Завдання:

Виконайте тест ТУТ

1. Повторіть вивчений матеріал, виконавши вправи:

https://learningapps.org/watch?v=pqu11v4bj21

https://learningapps.org/watch?v=pb78au73t21 

2. Опрацюйте відеоінструкцію.

2. Виконайте завдання.

Практична робота № 1. Операції над папками, файлами, ярликами. 

1. Створіть папку ПР_1 у власній папці.

2. Створіть у папці, ПР_1, папку Мої фото. 

3. У папці Мої фото створіть папки Мандрівка до лісу та Мандрівка до Києва

4. Скопіюйте з папки Практична робота 1, до папки Мої фото папку Малюнки та папку Фото подорожей. 

5. Перейменуйте папку Малюнки, надавши їй ім’я Малюнки квітів. 

6. Створіть у папці Малюнки квітів файли точкових малюнків Мальви.bmp і Барвінок.bmp. 

7. Перемістіть з папки Мої фото\Фото подорожей до папки Мандрівка до Києва файли Київ1.jpg і Київ2.jpg

8. Перейменуйте переміщений файл Київ1.jpg на Андріївська церква.jpg, а файл Київ2.jpg на Xрещатик.jpg. 

9. Створіть у папці Мої фото ярлик файлу Андріївська церква.jpg. 

10. Видаліть з папки Малюнки квітів папку Репродукції та файл Kвіти.jpg. 

11. Перегляньте вміст Кошика вашого комп’ютера. Які зі щойно видалених об’єктів містяться в Кошику

12. Продемонструйте результати виконання завдань учителю.

13. За вказівкою вчителя відновіть певні об’єкти. 

14. Закрийте вікно програми Провідник

Завантажити текст практичного завдання та файли-заготовки необхідні для виконання завдання (сайт авторів підручника) можна <<<<ТУТ>>>>

Немає коментарів:

Дописати коментар